Formula 1 otrdien paziņoja par sponsorēšanas un datu tiesību darījumu ar Interregional Sports Group, kura nodrošinās arī live likmju piedāvājuma izstrādi.

Viens no pasaulē populārākajiem motoru sporta čempionātiem F1 veicis vienu no tās vēsturē lielākajiem komerciālajiem darījumiem, par vairākiem miljoniem pārdodot sponsorēšanas tiesības totalizatoru kantoriem.

Laikraksts The Financial Times vēsta, ka darījums noslēgts uz pieciem gadiem un tā apjoms sasniedz 100 miljonus dolāru .

“Darījums ļaus ISG slēgt līgumus ar dažādiem totalizatoru brendiem visā pasaulē, ” oficiālajā preses relīzē raksta F1.  Tas ļaus totalizatoriem reklamēties ar baneriem trasē un grafiskajām reklāmām televīzijā. Šāds jaunums ir vēsturisks, jo F1 atceļ 40 gadus vecu totalizatoru reklāmu liegumu. Šādu soli veicinājusi F1 īpašnieku maiņa, par kuriem pirms diviem gadiem kļuva “Liberty Media”.

Līgums sevī iekļauj arī sadarbību ar Sportradar, kuri dos iespēju F1 pievienoties citiem lielajiem sporta veidiem live likmju tirgū. Tas nozīmē, ka spēlētāji ne tikai varēs veikt likmes pirms sacīkstēm, bet arī to laikā, kas sniegs pavisam jaunu un aizraujošu pieredzi.

 

 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *